Diskuze ke článku: PROVÁDĚNÍ PROCESŮ SVAŘOVÁNÍ A PÁJENÍ VE VÝROBĚ |
| Příspěvky v této diskuzi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu CWS ANB nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat. |
| Příspěvky | Předmět: Zvláštní znaky pro proces svařování v automobilovém průmyslu Autor: Bohumil Datum: 09.02.2021 15:02 | Dobrý den, v automobilovém průmyslu jsou např. bodové svary tzv. D znaky (řekněme kritické znaky s vlivem na bezpečnost, označení D znak běžně používá koncern VW). U těchto svarů se hodnotí třeba síla vytržení, krouticí moment a další charakteristiky. Existuje v automotive nějaká norma, která říká, že nejenom tyto znaky definované na výrobku, ale i samotný proces svařování a jeho parametry jsou tzv. D (bezpečností) znaky? Pokud ano, která to je norma? A pokud ano, které parametry svařování (např. bodové) jsou tedy tzv. D (bezpečnostní) parametry? Děkuji moc za Vaši zkušenost.
|
| Předmět: Odpověď na vložený drát do úkosu a svařování Autor: Ing.Vladimír Kudělka, Ph.D. Datum: 27.02.2017 19:49 | Je to zřejmě v normě EN ISO 9606-1.
|
| Předmět: PROVÁDĚNÍ PROCESŮ SVAŘOVÁNÍ A PÁJENÍ VE VÝROBĚ Autor: F.Novotný Datum: 27.02.2017 10:55 | Dobrý den. Prosím Vás,v které normě je,že lze použít ocelový materiál,vložit ho do úkosu svarového spoje a využít ho,jako svařovací materiál?Která norma toto popisuje? Moc děkuji Novotný
|
| Toto je nemoderovaná diskuze čtenářů portálu CWS ANB. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat. |