English svareni
Otázky a odpovědi - jednoduše můžete zaslat dotaz týkající se svařování.

Diskuzní a poradenské fórum

Otázky a odpovědi

Svařování

Drážkování uhlíkem
Drážkování uhlíkem
Autor: Václav Š.
Datum: 11.04.2011 10:27

Dobrý den,
kolik materiálu je nutno obrousit po drážkování uhlíkovou elektrodou? Jak tlustá bývá vlastně vrstva nauhličení? Jak lze kontrolovat, že takto vzniklé svarové plochy jsou způsobilé pro vznik kvalitního sváru? Existuje nějaká literatura? Předem díky za radu!

Nový příspěvek
Předmět:Drážkování uhlíkem
Jméno:
E-mail: e-mail nebude zveřejněn
Text
příspěvku:
Volby:
nejsem člověk  jsem člověk

Informační servis
Nabídky práce
  • Přípravář
    Hledáme kolegu do naší Svářečské školy! Pracovní poměr: částečný úvazek Pracovní doba: dle rozpis... (30.1.2023)
  • Instruktor svařování
    Hledáme kolegu do naší Svářečské školy! Pracovní poměr: plný úvazek Pracovní doba: v pracovních d... (30.1.2023)
  • Technolog svařování, zástupce vedoucího
    Hledáme kolegu do naší Svářečské školy! Pracovní poměr: plný úvazek Pracovní doba: v pracovních d... (30.1.2023)
další nabídky >>>
Předpověď počasí
CWS ANB, Velflíkova 4, 160 00, Praha 6 - Dejvice
Tel.: +420 224 310 394, +420 224 315 589
© Copyright CWS-ANB 2006-2023, všechna práva vyhrazena.