English svareni
Otázky a odpovědi - jednoduše můžete zaslat dotaz týkající se svařování.

Diskuzní a poradenské fórum

Otázky a odpovědi

Svařování

MIG pájení pozinku
MIG pájení pozinku
Autor: Tomáš
Datum: 29.10.2021 12:42

Zdravím kolegové.

Mám takový dotaz ohledně MIG pájení.
Řeším poptávku kdy chce zákazník svářet pozinkované plechy o tloušťkách 1,5; 2; 3mm
První co mě napadlo jako nejschůdnější řešení je pájení drátem typu CuSi.. Ale zde bohužel končím jelikož s touto technologií nemám zkušenosti.
Jak tomu tak bývá, vůle zaměstnavatele investovat do nových technologií není veliká. Zajímá mě jestli se dá použít klasický MIG/MAG zdroj typu Fronius Transpuls 2700. Předpokládám plyn čistý argon (někde jsem vyčetl 1% Co, nevím). Svářet v pulsu? Nemám představu jaké parametry aby se nezačal tavit ZM.
Případně jaký použít bowden, také jsem se dočetl že je lepší podavač na čtyři kladky. Další věc že se vedení snaží protlačit projekt na robota, ale bojím se jak se bude drát na takovou dlouhou trasu chovat a zda je vůbec možné ho sehnat v sudu. Prosím o radu pokud má někdo s tímto zkušenosti, případně nějaký odkaz pokud je tato problematika někde rozebraná.

Děkuji

Nový příspěvek
Předmět:MIG pájení pozinku
Jméno:
E-mail: e-mail nebude zveřejněn
Text
příspěvku:
Volby:
jsem člověk  nejsem člověk

CWS ANB, Velflíkova 4, 160 75, Praha 6 - Dejvice
Tel.: 224 310 394, Fax. 224 310 406
© Copyright CWS-ANB 2006-2022, všechna práva vyhrazena.