English svareni
Otázky a odpovědi - jednoduše můžete zaslat dotaz týkající se svařování.

Diskuzní a poradenské fórum

Otázky a odpovědi

Svařování

Svařování hliníku
Svařování hliníku
Autor: Jiří
Datum: 07.06.2022 16:16

Dobrý den ,
svařujeme z materiálu EN AW 5754 H22 t=2mm odsavače metodou 141 . Každý odsavač je opatřen výduchem (komínem) , který se zkružuje ( max. průměr 100mm o délce 100mm ) . Následně se tupý spoj svařuje . Neustále nám spoje praskají . Zvolil jsem jiný přídavný materiál AlMg 5 (méně trhlin) , následně AlSi5 - ten již fungoval , ale problém je , že díly se eloxují natur a svar zčerná . Nezná někdo možnou příčinu , proč nám tupý spoj praská ? . Rohové a koutové svary nám fungují , ale tento tupý spoj na zkruženém dílu praská .

Děkuji za případný typ

Nový příspěvek
Předmět:Svařování hliníku
Jméno:
E-mail: e-mail nebude zveřejněn
Text
příspěvku:
Volby:
nejsem člověk  jsem člověk

Informační servis
Nabídky práce
  • Inspektor / auditor
    Na pracoviště Praha a Česká Třebová hledáme inspektora / auditora. Náplň práce: Zkoušení svářečů, ... (3.10.2022)
  • Svářečský specialista (m/ž)
    Pro mezinárodní výrobní společnost dodávající svařované díly pro Škoda Auto a.s. hledáme vhodné kand... (16.8.2022)
  • Svářeč (m/ž)
    Pro mezinárodní výrobní společnost dodávající svařované díly pro Škoda Auto a.s. hledáme vhodné kand... (22.3.2022)
další nabídky >>>
Předpověď počasí
CWS ANB, Velflíkova 4, 160 00, Praha 6 - Dejvice
Tel.: +420 224 310 394, +420 224 315 589
© Copyright CWS-ANB 2006-2022, všechna práva vyhrazena.