Vytištěno z internetového portálu CWS ANB (www.cws-anb.cz), dne: 04.02.2023
zdroj: http://www.cws-anb.cz/t.py?t=14&i=3348





ČSN ISO 10003
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace
NORMA JE ZRUŠENA
Zobrazit anotaci
Název anglicky:Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations
Třídicí znak:010341
Schválena:29.1.2009
Vydána:1.2.2009
Účinnost od:1.3.2009
Platnost ukončena:1.3.2019
Počet stran:48
Orientační cena:405 Kč
Formát PDF:CPDF - Character PDF (norma je plnotextová)
Velikost PDF:525 kB
Druh:ČSN
Vydavatel:Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
zobrazit detail normy na stránkách vydavatele


CWS ANB, Velflíkova 4, 160 00, Praha 6 - Dejvice
Tel.: +420 224 310 394, +420 224 315 589
© Copyright CWS-ANB 2006-2023, všechna práva vyhrazena.